CorelDraw

Free

No student enrolled

Corel Draw Course do t’ju mësojë mjetet, opsionet e përdorura për të krijuar vepra të tilla si postera, fletushka, broshura, revista, gazeta dhe libra. CorelDraw (stiluar CorelDRAW) është një redaktor grafik vektori i zhvilluar dhe tregtuar nga Corel Corporation, Ottawa, Kanada. Është gjithashtu emri i Corel’s Graphics Suite, i cili paketon CorelDraw me redaktorin e imazhit bitmap Corel Photo-Paint.

1. Kush mund ta mësojë këtë kurs?
Kursi i Corel Draw është më i përshtatshmi për botuesit desktopë të dizajnuesit grafik, dizajnerët e uebit, dizajnerët e faqeve, shkrimtarët e përmbajtjeve, dizajnuesit e UI, projektuesit wireframe, tallen me dizajnerët, përkthyesit e pavarur, profesionistët e marketingut dixhital. opsion.

3. Corel Draw Content Përmbajtja
Pjesa 1: Futja e CorelDRAW
• Futja e CorelDRAW
• Grafikë dhe Bitmaps Vector
• Ekrani CorelDRAW
• Docker Windows
• Ndryshimi i Niveleve të Zmadhimit
• Duke parë mënyrat
• Heqja e gabimeve
• Ndryshimi i paracaktuar i programit

Pjesa 2: Fillimi
• Krijimi i një dokumenti të ri
• Ruajtja e një skedari
• Hapja e një skedari ekzistues
• Importimi i një skedari
• Eksportimi i një skedari
• Kalimi mes dokumenteve të hapura
• Mbyllja e një skedari

Pjesa 3: Vendosja e Projektit
• Vendosja e Layout Faqe
• Cilësimi i madhësisë së faqeve dhe orientimit
• Vendosja e faqeve shtesë
• Renaming Pages
• Vendosja e Historikut të faqes
• Vendosja e opsioneve të faqeve globale
• Krijimi i një Lloji të Përshtatur të Faqeve

Pjesa 4: Manipulimi i objekteve
• Rreth Zgjedhjeve
• Mënyrat e përzgjedhjes
• Përzgjedhja e objekteve
• Objektet e lëvizjes
• Ndryshimi i objekteve
• Kopjimi i objekteve
• Fshirja e Objects
• Objekte rrotulluese dhe skewing
• Mirroring Objects

Pjesa 5: Ndryshimi i cilësive të objektit
• Redaktimi i Lines, Arrows, & Borders Object
• Aplikimi i një mbushjeje uniforme të ngjyrave
• Aplikimi i një mbushje gradient
• Aplikimi i një modeli të mbushur
• Aplikimi i një Plotesimi të Tekstilit
• Aplikimi i një Plotësimi PostScript
• Aplikimi i mbushjes së rrjetës
• Kopjimi i atributeve të objektit
• Eyedropper & Paintbucket
• Aplikimi pa mbushje
Pjesa 6: Rregullimi i objekteve
• Ndryshimi i rendit Stacking
• Përshtatja e objekteve
• Shpërndarja e objekteve
• Grupimi i objekteve
• Kombinimi i Objekteve
• Formimi i objekteve
• Objektet e pozicionimit

Pjesa 7: Puna me tekst
• Krijimi i tekstit artistik
• Krijimi i tekstit të paragrafit
• Formati i tekstit
• Përshtatja e tekstit
• Editimi i figurave individuale
• Krijimi i një teksti të skicuar
• Vendosja e parametrave të hapësirës
• Vendosja e tabelave
• Vendosja e hyrjeve
• Krijimi i kolonave
• Përdorimi i bulletave
• Përdorimi i Cap Caps
• Importimi i tekstit
• Përdorimi i mjeteve të shkrimit
• Ndryshimi i Fonts Default
• Përdorimi i tekstit në rrugë

Pjesa 8: Përdorimi i shtresave
• Rreth shtresave
• Dukshmëria e shtresës
• Shtrirjet e redaktimit
• Renaming Layers
• Riorganizimi i Shtresave

Pjesa 9: Mjetet e Menaxhimit të Ngjyrave
• Modelet e Ngjyrave dhe Hapësira e Ngjyrave
• Paleta me ngjyra të paravendosura
• Paleta me ngjyra të personalizuara
• Shikuesi i ngjyrave
• Kutia e dialogut të Plotësimit Uniform

Curriculum is empty

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *